2009-08-23
 11:27:52

yesterdays consert

God morgon!

Vaknade för nån timme sen. Igår kväll efter konserten så var jag så himla trött! Och klockan var bara runt ett ? Men konserten var skit bra! Förbandet var White lies som också var grymt bra!  Och när dom spelade låten yellow så kastade dom ut gula extremt stora ballonger , och när konserten  var slut så var det en som jobbade där som hämtade en åt mig, Men en gubbe på 30 bast ''råkade'' ramla på ballongen när vi var på bussen så att den gick sönder. Skit gubbe...... Och min syrra är fett stolt, för hon rörde chris martin! Jag nådde inte:(

*
nackdelen med att vara kort- man har korta armar*...

 Men jag rörde två andra i bandet!:D Haha , fett stolt ju. Men det var grymt nice och jag önskar det hade varat längre!Jag stod och skrek hela kvällen, gud asså . Trodde verkligen inte att det skulle vara så bra!Love it! Och det bästa var att det var i stadium så det var utomhus. åååååh, jag vill tillbaka!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: