2009-08-11
 19:57:30

tio saker ni inte visste om mig

Jag gillar inte småbarn.Förut älskade jag småbarn , men nu tycker jag bara att dom är jobbiga och korkade. Jag vill ha ett barn när jag blir stor och adoptera ett.

När jag var sex år älskade jag hönor ! Det finns en park där jag bor som har getter hönor och kaniner och då brukade jag alltid gå dit efter skolan och då fanns det en höna jag älskade som var jätte gullig och kelig. Låter helt cp men ändå:)

När jag var liten var jag en ''loser''.Jag var nämligen personen som sitter på en bänk på rasterna och läser. Jag hade väldigt få vänner.Eller vad man nu ska kalla dom ,, och en av dom som faktiskt utnyttjade mig var Jaqueline som idag är min bästa vän och jag älskar henne!

Jag kom in i Jaquelines klass för några dagar sen .

Det är inte många av mina vänner som känner mig ordentligt.
Det är typ tre fyra personer som gör det.För jag har nästan aldrig kunnat vara mig själv framför dom flesta.

Jag älskar musik . Och att sjunga. Jag sjungar inte så värst bra , jag sjunger inte falskt men jag har ingen speciell röst. Så när jag är ensam hemma sätter jag på hög musik och sjunger till.

När jag är ledsen så sätter jag på musik som för mig att minnas saker så att jag börjar gråta så att jag blir glad fortare.

Jag är helt jävla kär i Robert Pattinsson från Twiglight och Heath Ledger från t.ex Casanova

Jag älskar att resa, bila. Hatar flygplan .

Jag kan inte säga att jag älskar min bror utan att ljuga. Han har varit den som retat mig allra mest av alla jag vet. Han har aldrig accepterat mig för den jag är. När jag var liten stängde han alltid dörren framför ansiktet på mig när jag frågade om jag fick leka med honom , jag försöker att bara skratta åt det nu , men det gör ont. Och det värsta är att han är sex år äldre än mig och kommer med komentarer varje dag. Varje dag han kommer ner på undervåningen får jagg en klup i magen av rädsla av att han ska säga något sårande mot mig. Han är den personen som gör att inte kan vara nöjd med mitt utseende.




Men nu ska mamma pappa och jag åka på Bio och se the proposal , Puss ,hörs sen!


jaqueline

vadå utnyttjade ?:SxD <3


jaqueline

men jag älskar dig också, även allt som har hänt tidigare.. <3


michelle

du sjönger hu skit bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha andrea du kunde börjat i min skola i lågstadiumet du skulle du inte vara en "loser" för då kunde du vara med mig

=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)<3


andrea

Haha , med skillnad mot dig ja-.- xp haha och jag gillade inte din skola;P den var ful(A)<333333333333333333333333333333 bebbi:)



PUBLICERAT: 2009-08-13, 13:31:48 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: