2009-08-19
 23:24:12

sova

Hej bloggen!;)

Haha , korkad som jag är försökte jag logga in på bloggen med fel msn-.- fem gng....


Men jag ska strax sova ,tror jag! Kan nog gå och lägga mig lite senare , börjar 10.40 imorgon:) Vilket är orättvist eftersom att min syrra fortfarande har sommarlov. Men jag tror jag kommer gilla den här skolan/klassen! Hatade min förra skola. Jag hatade allt med skolan.Eleverna , lärarna , sjävla skolan,vart skolan låg .osv. Men iaf.Jahapp , nu tog det slut på ord . Lyssnar på lite musik och är inne på syrrans data , orkar verkligen inte med min! Och hon sov borta ikväll så jag passade på ;p aja . skit ointressant inLägg,men nu skiter jag i det ! Puss&puss!


almaa

haha man känner sig så smickrad när du säger att du hatade din gamla skola och eleverna :D menmen that's just the way it is x)


andrea

Haha , men jag menade ju inte mina vänner alma :)


Louisa

Nej för mig hatade du inte.. YOU LOVED ME BITCH! :O SåndärStoltSmiley



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: