2009-08-08
 13:14:03

skit kväll

inatt så sov jag i mammas rum eftersom att det vart fight mellan mig och sonja så jag kunde inte ens sova i mitt egna rum för att hon inte vill det . Thanks for that! så stack dom tidigt i morse , ganska skönt faktiskt. Men jag undrar om dom hade sagt nått om jag inte hade vaknat ? aja . idag ska jag sova hos jaqueline,skit skönt! Bästavän. Och Btw , jag kom in i hennes klass!! *överlycklig* men nu ska jag kolla på film och gosa med hunden! Puss!


Anonym

Men lilla vän . JAg sa inte att du inte fick !


andrea

hahaha , ''anonym'' du sa inte att jag inte fick , men du tänkte ju sticka mitt i natten för att du inte ville sova i samma rum som mig och du vägrade sova någon annanstans så ..... burn . och lilla, jag är äldre än dig ;)



PUBLICERAT: 2009-08-10, 19:35:22 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: