2009-08-18
 23:24:07

schoolday

Hej , jag och Jaqueline ska snart sova men var tungen att lägga till ett inlägg först:) idag åkte jag och marina till farsta centrum och jag köpte ett linne och ett rosettdiadem :) Och så bjöd marina mig på fika:) sen runt sex kom Jaqueline och så på kvällen gick vi på promenad och då var det några killar som bah vad heter du ? langa nummer. Hur gammal är du ? langa nummer .osv. Skit jobbiga! och en av dom har frågat om mitt nummer förut och den andra gjorde fart på gungan jag satt på liksom wtf ? Haha , men tillslut stack dom och då gick vi nån minut efter. Men vi ska försöka sova nu!Extremt tidigt men imorgon är det första skoldagen i en ny skola! :) puss på er ,önska mig lycka till :)


God natt från oss ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: