2009-08-26
 22:57:33

piss dag

Fy fan vilken dag det har varit . På NO:n pratade min lärare om cancer och skit, och min mormor dog i lungcancer för ca tre-4 år sen . Och då berättade han hur kul det var att klämma på lungorna och att han gillade lukten och sånt ,och så förklarade han vad som hände närman fick lungcancer. Jätte kul för mig att sitta och lyssna på hur min mormor dog och sånt. Så jävla jobbig lektion . Och sen så åkte jag hem innan gympan för jag mådde dåligt och kom hem runt tolv .

Gjorde mat till mig själv och sen kom min gamla kompis mamma som heter Sabina. Så jag och mamma satt i köket och fikade lite med henne och pratade och så där . När hon hade gått la jag mig i soffan  och kollade på tv.och efter ett par minuter somnade jag ,och när jag vaknade igen var klockan tre,och då åkte jag in till stan och mötte amanda och Jaqueline , och då fick jag veta att jaqueline hade berättat för några i klassen vad som hänt på NO:n och skit , och då hade dom sagt något i stil med , Men det var ju inte hans fel , han visste ju ju inte! Och att hon rökte var ju hennes egna fel...  Och fyfan vad jag blev sårad då . Det är väl klart att jag fattar att han inte visste ,men han kan väl tänkte sig för  när det nu är så pass många som dör av lungcancer  innan han står och ler och berättar hur kul det var. Och att hon rökte , asså fyfan , hon började ju röka innan hon visste att det var farligt och hon vart beroende. Hon försökte sluta. Det är inte så jävla lätt. Dom fattar inte hur jävla jobbigt det var och sitta där och höra i detalj hur min mormor dog .Hennes död var skit jobbig för mig .

Att folk alltid säger att dom inte fick  säga hejdå är helt jävla idiotiskt . Vem vill säga hej då för sista gången till någon man älskar?det fick jag göra . Min mormor bodde på ett hem dom sista dagarna ,och vi skulle åka på semester , och vi visste redan att hon skulle dö när vi var där , och att säga hejdå till henne var så jävla svårt.Och det året dog fem personer jag kände. Och att dom försvarar någon dom inte känner känns så jävla piss . fyfan jag ska försöka snacka med dom imorgon ,men det känns bara som om jag kommer börja gråta. Jag börjar nästan alltid gråta när jag tänker på henne....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: