2009-08-30
 20:13:53

Pic's

Hej bloggen ,Laddar upp lite bilder nu och skriver senare . Ledsen för uppdateringen men förklarar snart . Puss på er ! :)


Jaqueline och Amanda igår på väg hem till Amanda

wtf ?

Jaqueline och Jag

Jag när vi väntade på några

Haha ,jag och amanda satt på en madrass på golvet och flummade oss :p

Jag och Amanda:)

Imorse runt 08.00 när dom låg och sov:) första gången jag vaknat så tidigt av mig själv på typ 5/6 år ?

Jaqueline och Jag

Vi köpte ett helt paket piggelin:)

Jaqueline:)

Haha Amanda:)

Simon:)

Jaqueline och Simon letar ätbara äpplen :p

Dom hittade några :)

Amanda:)

Jaqueline:)

Simon:)

Haha ,Jaqueline Simon Amanda och lilla Alexander , våran nya bästis !:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: