2009-08-05
 21:16:40

lång dag

Hej bloggen!

Gud vad skönt det känns att skriva av sig lite efter två veckor utan data! Imorse runt halv nio åkte jag in ill söder och mötte Louisa! Jag vet grymt tidigt , men jag har ju varit vaken sen tre inatt... Så vi gick omkring lite och senare åkte vi in till stan och gick in i massa affärer i väntan på att donken skulle få bort frukosten så man kan beställa hamburgare!:P Det var inte så folktomt som jag trodde att det skulle vara:s det var ju inte mycket folk alls , men mer än jag trodde... Sen var vi i stan lite och senare åkte vi in till söder och gick omkring och till slut hamna vi på maria berget och låg och chillade och njöt av värmen . Sen efter en halv timme så började vi långsamt röra oss mot Louisa . När vi kom dit satte jag mig framför datan och sen stupade jag i Louisas säng och somnade och sov i två timmar tills hon väckte mig klockan fem helt ny duschad och fixad och så kommer jag helt nyvaken , men vi gick och satte oss på en brygga vid årstaviken och busringde till lilla Elias! Men han fattade att det var jag , Saknar honom! Har itne träffat honom sen i vintras:( Min lilla bög ju....
Runt sex åkte jag hem och tog det lugnt och nu sitter jag och gosar med pepe , våran katt! han ligger och snusar så sött! Det går inte att låta bli!


Tyvärr så tog jag inte med kameran men ni kan få en gammal bild på mig och Louisa istället !:)



Saknar mitt mörka hår!:(


jaqueline

så fina ni är :D men imorgon ska jag äntligen få trääffa dig , äntligen efter typ 5 veckor, det måste vara rekord för att inte ha träffats ju :O <333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: