2009-08-05
 05:17:33

i'm back!

Heej bloggen!


Kom hem för någon timme sen! Pappa hämtade oss på flygplatsen! Fy fan <vad jag har saknat alla , men det känns så tidigt att åka efter två veckor , jag vill tillbaka och ta med alla kompisar!När vi klev av planet var jag över trött och helt blodsprängda ögon men nu är jag mer pigg , haha , plus att när jag gick upp till mitt rum så såg jag att det låg nya lakan på min säng , bara låg där vikta , och mina som jag satte dit innan jag åkte var borta-.- så jag ropade på pappa och då sa han typ att kattjävlen hade sovit i mitt rum och att kristijan måste ha glömt att bädda nytt-.- och jag orkar inte göra det nu lixom :O ? Imorgon ska jag träffa Louisa !:D tjoho! Saknar henne! Och juste , j ag hade hört fel i telefonen när jag pratade med pappa , så det i inlägget under är fel , jag får inte sova hos någon , men träffa kompisar får jag! Höhö . Men nu ska jag göra anant. Puss på er!

ska försöka ringa Louisa nu! Hoppas jag väcker henne! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: