2009-08-30
 22:05:31

helgen

Så bloggen , nu ska jag berätta om min helg , kommer förmodligen bli ett rätt så långt inlägg ,hoppas ni orkar läsa ;)

Igår åkte jag in till Huddinge centrum och mötte upp Jaqueline och Amanda. Och där var vi i en halvtimme kanske ?  Och kollade på EMD och fick gratis popcorn^^ Efter den där halvtimmen åkte vi vidare till Amanda  med pendeln och sen fick vi gå i hundra år precis brevid spåret. När vi väl kom till Amanda så spelade vi  Rock band i typ en och en halv timme,skit kul! haha , jag var bäst!:) Efter det gick vi ut och plinga på hos John ,Men han var hos sin Mamma:( Haha , vi skjutsade Jaqueline på en pirra(?) En sån där gul grej man bär saker med. Haha ,skit kul! Sen gick vi till Hagsätra och köpte ett paket piggelin och två paket Kakor^^ Haha... Men vi gav bort typ 5 glassar till några småbarn^^

Sen satt vi hemma hos Amanda ett tag och chillade. På kvällen gick vi ut för att träffa några ,men de vart helt strul ,så jajajaaaa. Så kollade vi på film med Amandas syster Frida och hennes kille.Vi såg Butterfly effect ,eller vad den nu heter ;PSen började vi kolla på Naken , jag Jaqueline och pojkvännen . Men efter ett tag gick jag och Jaqueline upp ,för Frida och hennes kille skulle typ sova. Så satt vi vid datan i flera timmar och chattade med folk och försökte laga Amandas mic så vi kunde snacka med Eddy på skype men nehepp , det ville inte funka. Det slutade med att jag somnade med Jaqueline på en madrass på golvet helt insnurrade i varandra:) Men nångång under kvällen gick hon och lade sig hos Amanda där det fanns mera plats:)


Imorse vaknade jag runt åtta för det var typ skit varmt i rummet , och jag kunde inte ligga skönt ,brukar ha skit ont i nacken när jag ligger ner och jag hittade inte kudden så det vart inge bra... Men så gick dom upp runt elva och då gjorde jag också det. Och då satte jag och Jaqueline på Linas kvällsbok medans Amanda duschade. Och när amanda kom tillbaka gick vi ner och åt frukost och pratade med hennes syster.När vi gick upp igen satte vi på Naken igen . Fy fan vilken skön film asså ^^ Sveriges bästa B-film. haha. Så började vi fixa oss och sen stack vi till Stuvsta och träffade Simon och chillade lite . Sen gick vi hem till Jaueline ,och hoppade studdsmatta och åt äpplen och chillade lite. Sen gick vi in och jag och Simon hade krig med Jaquelines nallar medans hon satt vid datan och Amanda gjorde jag vet inte vad...  Efter ett tag gick vi ut och satte oss vid nån grej och snackade och lyssnade på musik tills vi träffade åtta åriga Alexander och lekte lite med honom , haha jag puttade honom på hans cykel och skit ;) skit söt unge , hatar ungar i vanliga fall . Men han var inte lika korkad som alla små barn brukar vara . Efter att vi hade suttit där i nån timme gick vi till bussen och alla åkte/gick åt olika håll , förutom Simon och Amanda som fick sällskap av varandra. Sen kom jag hem , åt , chillade ,och nu sitter jag här. Det vart ett extremt långt inlägg , förlåt för det ;P


jaqueline

bilderna då ?:p<3


andrea

två inlägg under smartass:)<3



PUBLICERAT: 2009-08-31, 08:03:04 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: