2009-08-10
 20:13:06

farsta centrum

Hej bloggen,ledsen för dåliga uppdateringen ! Men iförrgår sov jag hos Jaqueline , vi var mest hemma och chillade , dagen efter var vi hemma , pantade burkar och köpte glass och senare efter middagen åkte vi hem till mig och hämtade cyklarna och åkte till flaten där mamma michelle nadja marco marina pappa och hundarna var. Så badade vi och hade det m ys och på kvällen fick jag ett marc jacobs armband där det står DATUM AMORE.AD DEFENDUM . Har ingen aning om vad det betyder , michelle help me? glömde!och en I love NY t-shirt:)
 
Imorse kollade jag och jaqueline på mittendelen av en film men orkade inte kolla klart och så åkte vi till farsta! På bussen på väg dit träffade jag Alice! Har inte träffat henne på jätte länge! Och på vägen tillbaka gick vi av bussen för det var en fullis som satte sig brevid jaqueline och pratade och var riktigt jävla creepy!Hahaha , efter middagen åkte hon hem och nu sitter jag här alone!

Puss puss


michelle

det betyder, give love for protection

alltså ge kärlek för skydd=)


andrea



PUBLICERAT: 2009-08-11, 18:20:07 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/
andrea

ahaaaa, hahaha juste :);)



PUBLICERAT: 2009-08-11, 18:21:24 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/
jaqueline

aa de var läskigt, nu när jag påmindes kommer jag kanske drömma mardrömmar om han :O xD<3


andrea

hahahahahaha :)<3



PUBLICERAT: 2009-08-12, 12:04:27 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: