2009-08-31
 00:05:05

.


Jag sover med srumpor

Jag dricker té med en plast sked för vanliga skeder blir så varma

Jag hatar barn,Jag tycker dom är korkade och jobbiga

Vi har inte köpt våran katt.Han började komma till våran tomt ,så vi började ge honom mat (man såg hans revben) och till slut en dag när det regna så tog vi in honom ,Men vi kollade så klart på internet om han söktes av någon och om han hade chip hos veterinären.

Jag är dö rädd för insekter och höjder

Jag älskar läppglans.

Jag har varit i över tjugo länder

Jag saknar söder och alla mina vänner där. Är ínte van vid all ödemark.

Jag har aldrig haft bättre vänner än dom jag har just nu . Jag har alltid valt fel personer att umgås med.

Jag dödade en långben i mitt rum för ca tio minuter sen , Jaqueline borde vara stolt över mig! :D


 

 haha ,men nu bloggen så ska jag kolla på film dricka te (med plastsked)och försöka sova ,god natt på er alla. Sov gott !


Hittade den här bilden på facebook idag , det är min gamla bardomsväns brorsa som har ritat den ,jag hade glömt hur grym han var.


Louisa

:(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: