2009-08-14
 23:08:03

dålig uppdatering

Hej bloggen !

Har inte skrivit på ett  tag men har varit upptagen! Igår sov Louisa hos mig och på kvällen träffade vi can och ali . Och idag väckte mamma oss halv två och vi skulle åkte till ung 08 med can , men han ringde aldrig så vi åkte dit och träffade Jaqueline och elias och hans kompis och va med dom , efter någon timme åkte jaqueline hem och vi gick till kulturhuset och chillade , och sen gick vi till ung igen och där träffade vi michelle ! min bebis :) sen träffade jag cans kompis som sa att can hade varit på ung . fast han har sagt förlåt så det är lugnt nu :) haha , senare runt sju åkte vi hem till mig ,åt och hämtade saker och nu sitter vi här hos louisa och jag ska sova här ikväll!:)

Men jag skriver imorgon eller senare:) puss !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: